Bruker-308643 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hei. Jeg har hold på med elektronisk musikk ca.3-4 måneder Jeg jobber med Ableton og har ikke noe musikk teori. Så jeg bruker ganske lang tid til å lage sanger får det blir veldig mye "prøving". Men på denne tida har jeg greid å laga to mine sanger, men en av dei ville jeg ikke kalt en skikkelig sang Også er jeg nesten ferdig med min første remix. Jeg lurer på om noen kunne hjelpa meg med å gi meg råd, tips og gi tilbakemeldinger om det jeg har laga? Så det hadde vært fint vist noen med kunnskap om EDM, House, deep house osv kunne tenkt seg å dele sin kunnskap med meg gjennom meldinger eller skype? Jeg finner mye informasjon om edm osv på youtube og generelt internettet, men jeg føler jeg trenge å snakka med noen som har samme interesse og gjerne med noen som har mer kunnskap så jeg kunne lære med noe nytt. Det jeg personlig føler jeg sliter spesielt er å lage drop's på mine sanger og har egentlig ikke greid å lage en drop som jeg er fornøyd med. Men selvfølgelig er ikke resten av sangen bra så det er sikkert noe jeg kunne forbedre meg i oppbygningen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå