FelixKalle Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hei, har akuratt installert Windows 8.1, og er nå i gang med å installere drivere til hovedkortet mitt. Problemer er at jeg ikke helt vet hva som er viktigst å installalere. Men i tillegg står det utilities. Kan noen fortelle meg hva dette, og om jeg bør installere det. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Link til hvilket HK det er snakk om så er det lettere å uttale seg om. Win8.1 legger inn veldig mye drivere for deg. Du kan sjekke i device manager (enhetsbehandling) om du mangler noen drivere. De fleste utilities er søppel imo. Asus Fan Xpert er brukbar hvis du har Asus HK. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Det er en Asus Z87 Pro Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kontroller device manager som sagt. Mangler du noen drivere? Ellers er det ikke så mye fra Asus sine hjemmesider som er spennende. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg er på device manageren nå, men hva heter den som er hovedkortet Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Drivere til HK ligger flere plasser. F.eks Universal Serial Bus Controllers, System devices, Storage Controllers, Sound Video and game devices, Network adapters osv. Har du noen "gule utropstegn" ? Ta en skjermdump du. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Nei, det er ingen gule utropstegn. Her har du et bilde: http://postimg.org/image/4jpba8581/ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 OK - kan jo ikke se hele listen din der. Men hvis du ikke har noen gule utropstegn har du alle driverene du trenger, Hvis du nå mener du har problemer med noe (f.eks USB eller nettverkskortet ditt) så kan du gå på Asus sine drivere. Ellers er du i mål Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 OK - kan jo ikke se hele listen din der. Men hvis du ikke har noen gule utropstegn har du alle driverene du trenger, Hvis du nå mener du har problemer med noe (f.eks USB eller nettverkskortet ditt) så kan du gå på Asus sine drivere. Ellers er du i mål Takk for hjelpen! Da var alt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå