Ladort Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Mitt nåværende ødelagte hovedkort er ca 3 år gammelt. HK er som følger; Asus P7P55D-E EVO Består av komponentene: Gainward GeForce GTX 580 - 1536Mb GDDR5 intel core i7 870 lga1156 Er det mulig å erstatte hovedkortet med noe tilgjengelig? Eller må jeg/bør jeg bite i det sure epple og kjøpe nytt hovedkort med nye komponenter? Jeg har brukt vannkjøling på eksisterende ødelagt pc (CPU og skjermkort). Kommer ikke til å gå for vannkjøling på et eventuelt nytt skjermkort. Setter stor pris på tilbakemelding på dette, da jeg ikke lenger har verken tid eller interesse til å grave i dette selv. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Tviler, bit eplet og kjøp deg en i5 4690K og et Z97 hk Lenke til kommentar
Ladort Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Tviler, bit eplet og kjøp deg en i5 4690K og et Z97 hk Fordi det er utvilsomt det beste kjøpet for tiden? Uff, ser ikke frem til å lese meg opp på dette. Men mitt iboende behov for å ha det beste, krever nok noen timer med lesing før jeg kjøper. Hva er viktigt å få med seg på et HK i dag? Har hørt snakk om at noen hovedkort har slot for direkte tilkoblet av SDD. Høres jo kjekt ut. Aner ikke hva det heter. Andre ting? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Et kjøp imellom bra ytelse mtp pris er vel noe ala dette...denne, denne og denne! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 https://prisguiden.no/kategorier/hovedkort?f[575][]=LGA1156 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå