SpongeFrog Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Hei! Tenkte å legge igjen en liten kontaktannonse der jeg simpelten søker andre som har spill og data som interesse /hobby. Mitt problem er at mine venner ikke lenger deler denne lidenskapen med meg. Vi var en liten gjeng som pleide å lane og dra på lan eventer sammen. Av ulike grunner deler ikke mine venner spill-interessen lenger, dessverre. Synes det er veldig kjedelig å trist å ikke ha noen å spille lengre så jeg skyter vell litt i blinde her å håper at noen andre her som ikke har vokst av seg spill-interessen som muligens kunne vært interessert i en prat eller noen games. Send pm Mvh Gutt 21år Endret 6. juni 2015 av HArild Lenke til kommentar
Marobru Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvilken konsoll snakker du om? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Spiller for det meste på PC. Lenke til kommentar
eskads Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hvilke spill er det du bruker å spille? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Csgo, Ori and the blind forest, HOTS og Hearthstone er di som spilles mest for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå