Linepusle Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Nok et hyggelig fototreff er over, og hyggelig med nye fjes! Det er bare å utrope Trondheimsgruppen til de heldigste mht vær: Det har regnet og regnet, værmeldingen var regn, men da vi møttes kl. 12 var det opphold og det holdt seg slik til vi var på vei til Sponhuset for kaffe og vaffel. Mens vi satt der begynte regnet - ikke med måte heller, og det har regnet siden! FLAKS IGJEN! :w00t: Ringve botaniske hage satte tema for mine bilder: 1. Hav av blått 2. Bregnegrønt 3. Bustehue 4. Humlesurr 5. Hjerter på reke og rad 6. Klase 7. Trestruktur Endret 6. juni 2015 av Linepusle 2 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Takk for et fint treff. Ekstra hyggelig å se nye fjes 1 2 3 4 5 6 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Takk for et lite, men hyggelig treff - vi var ikke mange denne gangen, men det er fint å holde fotograferingen ved like. Også morsomt å få besøk fra utenbys Akamister - (Jeg var flink til å begrense meg, for jeg har langt over 1000 bilder å redigere etter Provence-rundtur) - Opphold fikk vi utrolig nok, men alle sluser åpnet seg da jeg dro hjem. Så flotte bilder dere fikk til - Linda, spesielt 1-5-6, og andycam spesielt 1-4-6 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 1. I blomsterengen (Myosotis): 2. Ringve-parken: 3. Ringve-kunst 4. Bergenia: 5. Fotovandring: Noen få til her. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Takk for at jeg fikk bli med dere og oppleve en bit av Trondheim. Det var noe hyggelige timer med nye impulser for meg. Det blir nesten to dager til her oppe så jeg satser på å tråkke rundt i flere områder. selv om jeg ikke får levert noen bilder til tråden før jeg er hjemme (tirsdag), så håper jeg at det finnes noe brukbare bidrag å komme med da. Lenke til kommentar
milla_magia Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hei! Takk for at jeg fikk være med, og hyggelig å møte dere Kjempefine bilder som har blitt lagt ut så langt! Får se om jeg får til å legge ut her uten å gjøre noen store feil.. Brukernavnet mitt er ikke berni1987 som dere kanskje ser.. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hyggelig å treffe deg, milla_magia - håper det er enda bedre vær neste gang du blir med. Flotte bilder! Spesielt fine de to første fugle-bildene. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Andycam: Jeg liker det bløte minimalistiske over blomsterbildene dine. Trostungen er flott fanget i fin komposisjon. Musikeren på det første bildet har ikke en cello slik jeg sa da du beskrev instrumentet, men ser det ut som en liten kontrabass.(?) Randi: Det førstebildet ditt er kjempeflott! Fine bilder, milla_magia. Hyggelig med nye fotografer på treff, ja. Du fikk fanget spurvene som badet og den fine trostungen! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) takk for et hyggelig treff og hyggelig å treffe nye ansikter! (og overraskende brukbart vær) linepusle: 1: fin komponert, fin balanse mellom blått og grønt 5: fint lys på bladene 7: herlig perspektiv, lekkert struktur og farge på trestammene andycam: 1: fint portrett og stemning 4: fint uttrykk på tassen og farge på bakgrunnen 6: herlig motiv i SH randiA: 1: fin komposisjon, heldig med gutten med den blåe jakken 5: fint dokumentert av fotoaktiviteten milla_magia: bilde av fuglene var fine, spesilet nr 2 med spurvbad 3: fin grønnfarge og utsnitt noen av mine bilder fra treffet: 1. the color is blue 2. up 3. 4. et solglimt ved slutten 5. reflection 6. the horizon 7. waterdrops 8. der kom regnet... Endret 10. oktober 2015 av krøllx 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kjempefine bilder krøllx, likte spesielt 4 og 5. (PS. Det tar en stund å klikke opp bildene, for det ser ut til at du legger inn med full størrelse, rundt 20MB på noen av dem) Lenke til kommentar
polljen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Mine bidrag fra fototreffet. Foran en steinmur Bitt seg fast Fra Gamlehagen Gult er kult Dråper Dyreliv ved Ringvebukta 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Takk for sist polljen - håper ikke været skremte deg bort fra flere treff i Trondheim. Bilder ble det i hvert fall. (Likte spesilet det gule, og det stemningsfulle grønne med dyreliv - unngikk å se rådyrene jeg.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå