Gå til innhold

Bra trådløst tastatur/desktop?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte akkurat Logitec Desktop Navigator og lurer på om jeg burde gått for noe bedre. Her er mine krav:

- Hvitt tastatur (som kjent er sort lite ergonomisk)

- Trådløst

- Oppladbart

- Mus må passe for begge hendene

- Trenger ikke hundrevis av ekstra knapper

- Bra nok til å spille spill

Dette utelukker endel kandidater

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du har tatt et godt valg. altså, valget av tastatur er som kjent en vanesak samt en smaksak. Jeg anbefaler det du har kjøpt deg, det av den grunn at jeg har det, og er strålende fornøyd :)

Nå gadd ikke jeg jeg å kjøpe trådløst tastatur (kjøpte musa først) men det forrige logitech tastaturet jeg hadde var trådløst. Tror jeg bytta batteri i den omtrent 2-3 ganger per år.

Svart farge på et tastatur har ikke jeg så stor kjennskap til, men det er vistnok skjermen som ikke skal være svart rundt bilde, da dette kan skade øynene dine.

Jeg er ganske sikker på at et svart tastatur ikke har noe å si.

Selv skriver jeg omtrent hele jeg sitter på pc'n, noe som ikke er så lite, og jeg har ingen problemer med synet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sitter på et sort og meget ergonomisk tastatur. Har hatt det en del over et halvt år og skiftet batteri en gang. De beste tastaturene er sorte, mens billigversjonene er hvite. Vet ikke helt hvor du har hørt at sorte tastatur er lite ergonomiske.

Lenke til kommentar
Jeg sitter på et sort og meget ergonomisk tastatur. Har hatt det en del over et halvt år og skiftet batteri en gang. De beste tastaturene er sorte, mens billigversjonene er hvite. Vet ikke helt hvor du har hørt at sorte tastatur er lite ergonomiske.

:D Stemmer!

Logitech Optical Desktop pro ( Black)

Med Multi optical og mouseman ;)

Svart er luksus

Hvitt er billig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...