Gå til innhold

Hva er det laveste heltall dividend og divisor som gir følgende kvotient 12.82 osv?

Anbefalte innlegg

Velkommen,

Hva er det laveste heltall X dividend og Y divisor som gir følgende kvotient 12.82?

X : Y = 12.82

Etter det så kan du legge til +2 til divisor og det skal gi følgende kvotient 11.97?

X : (Y + 2) = 11.97

Deretter kan du legge +1 til divisor igjen og det skal gi 11.28?

X : (Y + 3) = 11.28

Jeg er ute etter hva X og Y var på alle disse tre regnestykkene. X og Y er begge heltall, og X skal være mye større enn Y. Intervall er vell mellom 1 - 500 for X, og 1 - 50 for Y tipper jeg. 

Dette har ingenting med skolearbeid å gjøre. 

Jeg takker for svar.

Exxon Valdez

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være at den fyren døde litt mer enn enn 2 ganger fra 12.82 til 11.97. Ignorer tallet 12.82.

Oppdatert:

Hva er det laveste heltall X dividend og Y divisor som gir følgende kvotient 11.97?

X : Y = 11.97

Deretter kan du legge +1 til divisor igjen og det skal gi 11.28? Det kan være at X også ble endret.

X : (Y + 1) = 11.28

Prøv igjen nå og se om det kan stemme da. Ja dette handler om K/D ratio.

Takker for at dere forsøker.

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Kan du ikke se mer detaljert stats med både K/D-ratio og kills og death for seg selv?

Det her er regnestykker som ikke nødvendigvis er satt opp riktig og blir potensielt umulige å løse. Jeg prøvde å sette disse to opp som to ligninger med to ukjente, men det ser ut til å bli humbug igjen.

Lenke til kommentar

Kan du ikke se mer detaljert stats med både K/D-ratio og kills og death for seg selv?

Det her er regnestykker som ikke nødvendigvis er satt opp riktig og blir potensielt umulige å løse. Jeg prøvde å sette disse to opp som to ligninger med to ukjente, men det ser ut til å bli humbug igjen.

Det er ikke mulig å se detaljert statistikk for andre spillere.

Disse tre kvotientene stemmer 100% sikkert. Det er mulig at spilleren kan ha drept noen få det vil si at X kan ha blitt endret med addisjon 1-3 mellom første og andre ligning og mellom andre og tredje ligning. Har sikkert også dødd noen ganger, det vil si at Y kan ha blitt endret med addisjon 1-3 mellom første og andre ligning, og mellom andre og tredje ligning.

X : Y = 11.97

X : Y = 11.28

Høyest tvilsomt at spilleren har drept mer enn 500 spillere, og har dødd mer enn 50 ganger. Derfor burde tallene ligge rundt 400 for X, og rundt 30 for Y.

Jeg kan komme tilbake med eksakte tall som X og Y ble endret med mellom første og andre ligning, og mellom andre og tredje ligning, men da må jeg se et video opptak. 

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar
Her er eksakte tall.

X er antall drepte og Y er antall dødsfall.

X : (Y + 1 = Z) = 11.97                   

Her blir Y endret ved at det blir lagt til 1 og får nytt navn Z, fordi spilleren døde en gang.

Ny ligning: X : Z = 11.97

(X + 2 = W): (Z + 1 = A) = 11.65

Her blir X endret ved at det blir lagt til 2 of får nytt navn W, fordi spilleren drepte to. 

Også bruker vi Z fra forrige ligning, og den blir endret ved at det blir lagt til 1 og får nytt navn A, fordi spilleren døde en gang til.

Ny ligning: W : A = 11.65

W : (A + 2 = B) = 11.28

Her bruker vi W fra forrige ligning. Spilleren har ikke drept flere.

Også bruker vi A fra forrige ligning, og den blir endret ved at det blir lagt til 2 og får nytt navn B, fordi spilleren har dødd to ganger til.

Ny ligning: W : B = 11.28

Dette skal stemme, ellers er det feil i spillet pga lag. Spilleren kan ha drept sikkert rundt 1000 og har sikkert dødd rundt 100 ganger. 

Noen som klarer å løse de grønne likningene? 

Edit: Det går kanskje ikke an å løse dette siden vi ikke kjenner til nok desimaler i kvotienten. 

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...