Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermdriveren har sluttet å svare og har blitt gjenopprettet


Anbefalte innlegg

Jeg får opp denne feilmeldingen ca.1 gang om dagen, jeg har ingen spill oppe eller noe sånt når det skjer. Det er ingen lagg, skjermen fryser seg ikke og jeg ser ingen feil som kan forklare problemet.

Alle drivere er oppdatert

 

Stasjonær PC

  • CPU Type: QuadCore Intel Core i7-4790K 
  • Video Adapter: NVIDIA GeForce GTX 980  (4 GB)
  • DMI Motherboard Product: Z97-DELUXE
  • DIMM1og2: Corsair Vengeance Pro 4GB 2133mhz OC
  • Operating System: Microsoft Windows 8.1 Professional N

 

post-74970-0-36747300-1364141104.png

 

(ikke min feilmelding, skjermdriver min er oppdatert)

 

Som vidarkri nevner under så ligger problemet i driveren, problemet har løst seg og jeg anbefaler de som sliter med det samme å degradere skjermdriveren på pcn. 

Endret av deaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror selv at det ligger i at jeg må gi skjermdriveren lengere tid til å rette seg opp, husker ikke hvor jeg fant dette. Man gjør om på reg filer sånn at skjermdriveren får lengere tid til å svare, sånn at den på en måte takler 10sek med lagg eller freeze. For det har aldri hengt seg opp her.

Lenke til kommentar

har samme problemet på den bæarbare PC-en min.

Reinstallerte en eldre driver så fungerte det fint

 

Kan nevne at jeg også prøvde reinstall av OS i forkant

 

Synes bare det er rart at jeg må sitte på en gammel skjermdriver for å få skjermkortet til å fungere. 

 

Hvilket skjermkort har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...