Gå til innhold

rød rundt øynene, noe krem mot det?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er en fyr i midten av 20årene og jeg merker jeg er ganske så rød rundt øynene ( ser nesten sliten ut) , kanskje skyldes det for lite/mye søvn? Usikker hva dette kommer av?
Uansett så lurer jeg på om flere sliter med dette og om det finnes noe form for krem kanskje man kan kjøpe?



 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv blå, rød, brun og fandens oldemor rundt øynene. Har vært det så lenge jeg kan huske. Mitt er genetisk og går ikke bort uansett hvor mye vitaminer jeg spiser, hva slags kosthold jeg har, osv. Jeg kan redusere det noe ved å spise bedre og få nok søvn, men det går aldri helt bort. 

 

Dersom ditt har kommet i det siste er det mest trolig pga lite søvn og/eller vitaminmangel. Pass på at du sover minst 7 timer om natten og helst ikke mer enn 9, og sørg for å få i deg nok næring og vitaminer. Prøv dette 2-4 uker og se om det endrer seg. 

Lenke til kommentar

Er selv blå, rød, brun og fandens oldemor rundt øynene. Har vært det så lenge jeg kan huske. Mitt er genetisk og går ikke bort uansett hvor mye vitaminer jeg spiser, hva slags kosthold jeg har, osv. Jeg kan redusere det noe ved å spise bedre og få nok søvn, men det går aldri helt bort. 

 

Dersom ditt har kommet i det siste er det mest trolig pga lite søvn og/eller vitaminmangel. Pass på at du sover minst 7 timer om natten og helst ikke mer enn 9, og sørg for å få i deg nok næring og vitaminer. Prøv dette 2-4 uker og se om det endrer seg. 

Takk for svar.

Det kan helt sikkert være tilfellet hos meg, men vet du /noen om noe som man kan bruke imot det.

Jeg føler vel egentlig jeg får i meg nok vitaminer og sover nok om dagen, så tenkte kanskje det fantes noe form for krem mot dette?

 

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Anbefaler å drikke aloe vera gel. Det er best å tilføre huden vitaminer og mineraler fra innsiden. Aloe Vera inneholder mer enn 75 kjente næringsstoffer. I tillegg er aloe propoliskrem en veldig god krem på tørr hud, eksemhud, og er generelt en god krem for hele kroppen.

Besøk gjerne denne siden: http://myaloevera.no/kirstiaurebekk

Aloeveraplantens innhold: http://aloeverajuice.no/innhold/

Endret av Ørreten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...