IntelAmdAti Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvis du bestiller f.eks. en lcd monitor til laptop fra utlandet, mottar denne og betaler 300kr i moms og deretter oppdager at skjermen er defekt - får du da refundert momsbeløpet?Eller skal du sende skjermen i retur, motta ny skjerm, og så betale 300kr til - totalt 600kr, i moms for to skjermer når du bare skulle ha en?Blir momsen du skylder mangedoblet dersom du mottar flere defekte produkter?Jeg har mottatt 4 defekte/feile produkter nå. Sist pakke var orginale klistremerker fjernet og falske klistret på for å skjule at det var feil produkt - i tillegg til at produktet var defekt. Likevel har jeg for fjerde gang måtte legge ut 300+ kr i moms. Det begynner å bli irriterende, når jeg endelig mottar riktig fungerende produkt vil momsen ha kostet mer enn produktet.Noen som har erfaring med dette og vet hvordan en får igjen pengene?Hilsen en (nå ganske) fattig student. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Fra toll.no: Retur eller bytte av varerRetur for reparasjon 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Fra toll.no: Retur eller bytte av varer Retur for reparasjon Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå