Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Biermannsfossen i vårsola. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ja takk til bilder langs Akerselva. Ja takk til historie knyttet til denne type bilder. Undertegnede hører også til de som synes rennende vann ikke skal "lide" av lange lukkertider. Her har du mesterlig unngått utbrenning av de hviteste partiene, det er som du ser det live. Har som mange andre vandret langs Akerselva, og her er mye å ta av for fotografer. Venter spent på fortsettelse. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Vakkert med rennende vann (uten sløring) tror jammen jeg liker best v2 mvh Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Langs Akerselva må det jo være mange fine motiv. Hele veien fra Maridalen og ned. Mange år siden jeg så den sist...Liker at du ikke får elva til å se ut som fløte og du har selvfølgelig også unngått utbrenninga. Og som nesten alltid har du med en interessant tekst. Kom gjerne med flere bilder fra elva og tilhørende omgivelser. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Ja takk til bilder langs Akerselva. Ja takk til historie knyttet til denne type bilder. Undertegnede hører også til de som synes rennende vann ikke skal "lide" av lange lukkertider. Her har du mesterlig unngått utbrenning av de hviteste partiene, det er som du ser det live. Har som mange andre vandret langs Akerselva, og her er mye å ta av for fotografer. Venter spent på fortsettelse. Vennlig hilsen Ragnar Det ligger en serie fra langs Akerselva på pbase portfolioen min med riktignok noe eldre bilder. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Flott lokalhistorie, både i bilde og tekst. Har mest sansen for v1, med spesielt den røde benken oppe til høyre ved fossen. Et godt eksempel på hva en liten ting kan gjøre i det store bildet. Blikket mitt ble i hvertfall dradd rett mot den, selv om det var fossen som var det egentlige motivet. Har en mistanke om at du helt bevist har komponert bildet slik og gitt det fargetoner som synliggjør benken....... Jeg så den i hvertfall:-) Gjerne flere slike bilder og interresant følgetekst. Ser for meg en tur rundt i Oslo med deg hadde vært fryktelig interessant og morsom, og samtidig veldig lærerikt. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 To fine fra Akerselva tror jeg liker V2 aller best. Ja fint å se dine opplevelser med kamera langs elva! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Helt klart V1 for meg. Fin komp og kledelig etterbehandling. Interessant tekst. Oscar Braatens bøker er utvilsomt stor litteratur. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg