Turbo300 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 har betta litt på cs go lounge, men når laget mitt vinner får jeg bare de samme itemsa tilbake. En gang så bettet jeg items til verdi av 10 dollar, men fortsatt så fikk jeg bare de samme itemsa tilbake. Hvordan er det det fungerer? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ikke gjort det selv, men det hørtes rart ut. Man better jo for å vinne/tjene noe. Spør kundeservice eller prøv en annen nettside kanskje? Lenke til kommentar
MagManificent Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 står nokka om det på steamforumet (elns) til csgolounge, nån gang så får man bare samme items som man betta tilbake førdi det e mange andre som har betta dyrare items, dermed har de risikert meir å får prioritet når det kommer tell "winnings" Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 maxnrelax liquid Lenke til kommentar
sdplays Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hvis du better på et lag med for eksempel 90-10 i odds, vil du kanskje ikke tjene noe fordi du må ofte ha mer en 1 $ som du kan tjene. Grunnen er at det ikke er nok skins til alle som better på matchen. Dette gjør art de som tjener minst på en match ikke får noe tilbake. Er det et annet problem vet jeg ikke. Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hvis du better på et lag med for eksempel 90-10 i odds, vil du kanskje ikke tjene noe fordi du må ofte ha mer en 1 $ som du kan tjene. Grunnen er at det ikke er nok skins til alle som better på matchen. Dette gjør art de som tjener minst på en match ikke får noe tilbake. Er det et annet problem vet jeg ikke. Sant det, men hvis man har 4 maxbets skins(75$x4) får man ofte overpay når man better på 90-10-kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå