Fotoskrulla Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har ikke lys i stiftemaskina mi...hmmm? Stakkars! Dette må jeg fikse på så jeg ikke får arbeidstilsynet på nakken Det ble et litt skummelt og spennende bilde. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Man bør kanskje få litt bange anelser og betenkeligheter for å reise fra Oslo S etter dette. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 He he ja:-) Ble knall dette. Som Helene sier, er ikke hvilken som helst stiftemaskin. Er nok en Special Edition.... Som du sier, lyssporene lager stilige former, men jeg synes "rekka" med folk som skråner innover i bildet var vel så stilig. Artig og kreativ lek dette:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Noen ganger kan det lønne seg å "bomme" på lukkertiden. Spennende uttrykk i dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har ikke lys i stiftemaskina mi...hmmm? Stakkars! Dette må jeg fikse på så jeg ikke får arbeidstilsynet på nakken Det ble et litt skummelt og spennende bilde. Man bør kanskje få litt bange anelser og betenkeligheter for å reise fra Oslo S etter dette. Roar He he ja:-) Ble knall dette. Som Helene sier, er ikke hvilken som helst stiftemaskin. Er nok en Special Edition.... Som du sier, lyssporene lager stilige former, men jeg synes "rekka" med folk som skråner innover i bildet var vel så stilig. Artig og kreativ lek dette:-) Noen ganger kan det lønne seg å "bomme" på lukkertiden. Spennende uttrykk i dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg