Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Tid for blåklokker. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 ... for ikke å si flaksende stikkedyr. Praktfull treff her. Man skal vel også ha litt flaks for å få slike har jeg erfart. Ikke så mye veps i år grunnet den våte våren sies det - desto mer mygg. Huff og huff - ikke så lett å eksponere i flukt de. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 ... for ikke å si flaksende stikkedyr. Praktfull treff her. Man skal vel også ha litt flaks for å få slike har jeg erfart. Ikke så mye veps i år grunnet den våte våren sies det - desto mer mygg. Huff og huff - ikke så lett å eksponere i flukt de. Roar Takker Roar - litt flaks ja - men tror ikke jeg prøver meg på myggen mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Kjempeflott bilde ! Ikke ofte en ser støvbæreren idet den stikker hodet inn i blomsten. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Fantastisk flott og en skikkelig "god fangst" med kameraet:-) Fin skarphet og farger, Likte hvordan du har fått frem formene på blomstene. Kompen er utsøkt. Flott Torhild:-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Kjempeflott bilde ! Ikke ofte en ser støvbæreren idet den stikker hodet inn i blomsten. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for kommentaren mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Fantastisk flott og en skikkelig "god fangst" med kameraet:-) Fin skarphet og farger, Likte hvordan du har fått frem formene på blomstene. Kompen er utsøkt. Flott Torhild:-) Tusen takk for kommentaren mvh Torhild Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Dette må vel kunne kalles macro i toppklassen. Meget fint utført ! Dette er ikke lett å få til Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Blinkskudd - virkelig et makro-foto med høy kvalitet! Veldig BRA! Mvh N.Chr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg