Gå til innhold

UFO-landingsplattform

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dansegølv for avholdsfolket kanskje for de holder seg kanskje lettere innafor kanten uten å detta ned.

Du har kanskje en egen mening med å servere dette i svarthvit som jeg ikke oppdager.

Tror jeg ville lyst opp den bælsvarte trekanten nede litt da den lett rapper hele oppmerksomheta.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dansegølv for avholdsfolket kanskje for de holder seg kanskje lettere innafor kanten uten å detta ned.

Du har kanskje en egen mening med å servere i svarthvit som jeg ikke oppdager.

Tror jeg ville lyst opp den bælsvarte trekanten nede litt da den lett rapper hele oppmerksomheta.

Roar

Godt forslag Roar :) jeg er litt trist i dag, derfor sv/hv.

Lenke til kommentar

Du har kanskje en egen mening med å servere dette i svarthvit som jeg ikke oppdager.

Roar

Et merkelig overbygg, eller hva det er. Men hva det som er opp på der har jeg ingen god formening om. Ok å forevige slike spesialiteter.

Vennlig hilsen Ragnar

Pizzabakeren´s hovedkontor.....

Måtte finne på noe for å få opp humøret ditt:-)

Til den som måtte lure på hva dette er, så er det en mottaker av radiosignaler i forbindlese med flyplassen på Vigra. Så kjedelig var det! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...