Gjest member-296438 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hair Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Her har det nok gått med et par liter sukkervann. En umulig frisyre for meg det der for her vokser det motsatt vei - ingenting oppe, men kanskje minst like mye under haka som han har på toppen. Men så langt har heldigvis ingen fugler begynt å bruke det til reir. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Spesialsveis de lux. Umulig å ikke vekke oppmerksomhet med denne. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Takker for kommentarer:-) Synes comboen mellom han´s høye Punkis og hennes strukturerte hårkunute var litt fin. Hvis jeg noen gang får hår igjen, så tror jeg at jeg vil prøve begge versjonene. Har skrevet om det i mine memoarer, som har tittelen "Hestehalen jeg aldri fikk...." Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Takker for kommentarer:-) Synes comboen mellom han´s høye Punkis og hennes strukturerte hårkunute var litt fin. Hvis jeg noen gang får hår igjen, så tror jeg at jeg vil prøve begge versjonene. Har skrevet om det i mine memoarer, som har tittelen "Hestehalen jeg aldri fikk...." Jeg har jo omtrent en meter langt hår, kanskje jeg skulle prøve begge deler?! Punkvarianten har jeg ikke prøvd før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg