wilbur Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Merker man stor forskjell i vanlig bruk med en P4 med HT, eller er det kun når man bestemmer seg for å komprimere noen mp3er, scanne for virus, se en film og spille av musikk på en gang? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg merker forskell i vanlig bruk med flere programmer oppe. Jo tyngre programmer, jo bedre. Det er spesielt deilig i oppstarten da den ene cpu-en tar seg av oppstart og den andre lystrer dine kommandoer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Min neste pc blir nok en med HT. Syntetiske tester kan ikke få fram fordelene HT har. Bruker pc'en til programmering og til å lage musikk, og her er HT helt genialt. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Så det er verd pengene? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så det er verd pengene? Deffinitivt! Det koster 1750Kr for en 2.6C/800 på komplett, grei pris spør du meg! Er skam fornøyd med min. Merker endel i forskjell ifra den jeg har nå til min gamle 2.53GHz uten HT Spes når du skal ha masse oppe å kjøre om gangnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå