CurSe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Det er mange år siden jeg spilte MTG(slutten av 90-tallet), men etter at jeg svarte i en tråd her på forumet fikk jeg plutselig Magic-nød. Prøvde å lese meg litt opp på de forskjellige formatene, og jeg ser at draft kan være noe for en som ikke har noen interesse av å ha de beste kortene eller beste decket. Hvis man ser for seg en draft, kunne det da funket å kjøpe en "dårlig" samling med MTG-kort på feks Finn som man draftet med? Ser bare for meg at man lager egne tilfeldige boostere med kortene som er tilgjengelig, og så drafter man med de kortene. Det er som sagt veldig mange år siden jeg spilte, så jeg vet ikke hvordan kort fra feks 5th edition går sammen med kortene som er utgitt i dag. For alt jeg vet så kan de ikke brukes sammen pga powerspikes eller lignende. Må vel være flere som selger sine små samlinger med feks 100-200 rares og resten uncommon og commons til en grei pris. Eller jeg kan ta helt feil, jeg vet ikke Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Det går fint å kjøpe en samling med kort å drafte fra egne boostere. Formatet kalles da Cube. Det finnes også ulike "cuber", f.eks. "Pauper Cube" hvor det bare brukes common cards som nok vil være det rimeligste alternativet. http://www.manaleak.com/mtguk/2015/05/cube-for-beginners/ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Ble tipset om at siden det kan være vanskelig å kjøpe kort til cuben, så kunne man lage egne proxyer/skrive ut egne kort. Er det noen nettsider som er velegnet til dette? Tenker da på at bildet har samme størrelse som et ekte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå