Setko Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Har for øyeblikket en HP fargeskriver, men vurdere å kjøpe ny og lurer på hva som er best? Ser det selges laserskriver som kun skriver svart/hvit, og har tenkt på å kjøpe en sånn en mtp. at farger har ikke så mye å si for mitt bruk. Hva er billigst i drift (fargepatroner osv)? Håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Sort hvitt laser er uten tvil billigst pr side 2 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Laser skarpest på tekst på vanlig papir 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 blekk har også en bakdel, printer man mindre en en side pr dag så tørker de ut / må byttes fortere. Så forlite bruk kan bli dyrere en passe bruk. Laser ville nå jeg ha valgt, dyrere kasett, men billigere utskrifter. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Laserskrivere krever som regel trommel samt spillbeholder + toner. Så du kan forvente noen ekstreme priser til tider, selvsagt varierer det fra merke til merke. Hvor mye penger tenkte du å investere? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Du kan sjekke prisen selv. Det står oppgitt antall sider man kan skrive på en tonerkassett eller blekkpatron, så ser du på prisen og kan regne ut ca pris per side du skriver ut Laser er definitivt best for svart/hvitt, men husk å sjekke prisen på toner til printeren da det er veldig forskjell på det. Høyere DPI er bedre når det kommer til kvalitet Blekkskrivere kan også gjøre papiret bølgete etter du har skrevet ut fordi det er fuktig, kommer selvfølgelig an på innstillinger. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Laserskrivere er også fargeskrivere. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Laserskrivere er også fargeskrivere. Tusen takk for god hjelp, jeg tror TS setter stor pris på svaret ditt Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 OBS at laserskrivere kan støye mer, ha lenger oppvarmingstid, produsere mer varme og bruke mer strøm. Ole Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Det er et viktig poeng da og gir ikke mening slik det står nå. Farge og sort-blekkskriver eller sort-laserskriver^^ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jepp, det jeg mente også. Virket kanskje som et ironisk svar av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå