gareriks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har ikke benyttet dette forumet aktivt tidligere, men er innom stort sett hver helg og "nesten" uten unntak har jeg lest at det har vært et DDos angrep mot linjeleverandøren vær eneste uke. Hvis det er de samme som står bak håper jeg noen snart får satt en stopper for dette, det er leit at flere ulike nettsider må lide av dett hver helg.......... Eller er det bare jeg som har merket dette ? :grine: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vi har hatt problemer med leverandøren vår som har gjort at brukere fra enkelte ISP`er ikke har fått kommet inn på sidene enkelte ganger, dette er noe som vi håper vi skal få orden på asap. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ofte er hw.no nede i 10 sekunder. Dette skjer fra min Nextgentel, Chello og Uninett linje, så det er ikke min isp... Trykker F5 og fortsatt dødt, etter 30-45sekunder funker det igjen... dette gjelder KUN hw.no m/ alle undersider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå