Gå til innhold

Z-stick vil ikke inkludere lenger


Anbefalte innlegg

Hm. Skulle legge til noen slike nå: http://www.clasohlson.com/no/Z-Wave-TZ67-dimmermottaker/36-5743

 

Tok ut Z-sticken, klikket en gang på den og en gang på dimmeren. Ingenting. Testet flere ganger, testet med flere enheter. Testet med en helt annen type enhet - ingen reaksjon på sticken. Ved exclusion ser det ut som den reagerer, men jeg tester bare med enheter som ikke er lagt til.

 

Det er riktignok en stund siden jeg la til enheter, men jeg har vel ikke klart å glemme prosedyren tror jeg.

 

Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror faktisk det er noe seriøst galt med sticken, har plutselig problemer med både å inkludere enheter (forskjellige typer som har virket fint å inkludere før) og også å optimalisere enheter som har virket helt fint å optimalisere fra HS før. Har en stick til - skal teste den med å inkludere de samme enhetene. I tilfelle det faktisk er noe rart med sticken jeg har, hvordan var det med å overføre nettet fra den gamle til en ny stick?

 

PS: Kjører fremdeles HS2...

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte som sagt å overføre mellom en Aeon II stick og en Aeon Gen5 stick og det gikk bra på hytta i Mai (Men jeg fikk trøbbel med Gen5 sticken så jeg overførte tilbake)

Brukte 2 PCer med en stick i hver og kjørte "Receive network" på den ene og "Send and make primary" på den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...