MagnusDenKule Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hei, leter etter noen gode strategi spill. Liker medieval og lignende. Har spilt Total War: Shogun 2, jeg elsket det. Noen lignende spill som det som dere anbefaler? Er åpen for alle forslag Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Rome Total War og Rome Total War 2 , det siste er nok det som er mest aktuelt for deg. Kan du fortelle oss litt mer om hvilke strategiske elementer du liker i spillene? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Heroes of Might and Magic 3 er alltid en slager 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Xcom - enemy within Gjerne med Long War mod-en. 1 Lenke til kommentar
Marobru Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Xcom - enemy within Gjerne med Long War mod-en. Åjaa, jaja Endret 8. juni 2015 av Marobru Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Rise of Nations er like morsomt som Age of Empires 2. Age of Empires 3 suger så ikke spill den Rise of Nations og AOE2 anbefales. Warcraft 3 er jo også et spennende spill med bra campaign. Endret 10. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Det kommer et strategispill som heter Act of Aggression i juli som ligner litt på C&C Generals i gameplay. Har troa på det der. Savnet av et nytt godt strategispill er stort etter Generals 2 ikke ble noe av. http://www.actofaggression-game.com/ Endret 10. juni 2015 av VaporHead 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Company of Heroes-serien kan kanskje være av interesse. Riktig nok ikke masser av krigere som i Total War som du er vant til, men like fullt underholdende og god øyesnacks. Endret 11. juni 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hei, leter etter noen gode strategi spill. Liker medieval og lignende. Har spilt Total War: Shogun 2, jeg elsket det. Noen lignende spill som det som dere anbefaler? Er åpen for alle forslag Er det selve kampene i Total War du liker best, eller fasen med å flytte tropper rundt og legge langtidsplaner? Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Age of Empires II Age of Empires III Command & Conquer 3: Tiberium Wars Command & Conquer 3: Kanes Wrath Command & Conquer: Red Alert 3 Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Empire Earth 2 Battle for the Middle-Earth 2 Battle for the Middle-Earth 2: The Rise of the Witch King Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Xcom - enemy within Gjerne med Long War mod-en. Hva gjør den modden? Jeg likte overhodet ikke spillet i utgangspunktet, synes det var for forenklet. Gjør modden noe med det? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Rise of Nations er like morsomt som Age of Empires 2. Age of Empires 3 suger så ikke spill den Rise of Nations og AOE2 anbefales. Warcraft 3 er jo også et spennende spill med bra campaign. Rise of Nations så rimelig bra ut, rart jeg aldri har hørt om det, skuffet over meg selv nå siden jeg er veldig glad i RTS sjangeren... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Hva gjør den modden? Jeg likte overhodet ikke spillet i utgangspunktet, synes det var for forenklet. Gjør modden noe med det? Spørsmålet er mer hva den IKKE gjør... Først og fremst gjør den spillet vanskligere. I tillegg dobler den antall klasser. Du får flere items. Den gjør totalt om på officer training school. Custom starting points på kart. Fatigue timers på soldater så du kan ikke sende dem rett ut i kamp igjen. Den gjør veldig, veldig mye. Du kan også raide baser for å få tilbake land som har forlatt XCOM. Les mer her: http://ufopaedia.org/index.php?title=Long_War Anbefales på det sterkeste. Endret 11. juni 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 ikke rts, men kanskje du liker banished? Ikke medieval, men StarCraft 2 er jo uten tvil det beste rts spillet:) anbefaler 2v2 med en venn Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Emperor: Battle for Dune (Oh the memories) 1 Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Superpower 2! ;D - vet ikke om det spillet passer dine interesser for strategi-grenen, men det er ett spill som jeg er veldig fornøyd med Endret 11. juni 2015 av blAckstar1x Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Kan anbefale Massive Chalice, men dette avhenger av spill smaken din. Liker du Spill som Heroes og Age of Wonders så liker du sansynligvis Massive Chalice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå