NullpeilAnders Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hei. Jeg har fått men en ny ssd disk og har en fra før av som jeg har opperativ systeme på. jeg har instalert det nye ssd disken men datan finner ikke enheten. Så trenger noe råd på hvordan jeg skal få pcen til å kjønne at det er en ny disk i systeme. jeg har også 2 vanlige hardisker.. men tenkte og ha div spill på den nye ssd disken. Takk for svar. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Du har sjekket i diskbehandling? Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 men når jeg er inne på enhets behandling så ser jeg at den nye ssd disken er der. men når jeg går in på min datamaskin så er det bare 4 disker som er der men ikke den nye ssd disken. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Du må inn på Datamaskinbehandling: Høyreklikk "Min Datamaskin", så "Behandle" Så diskbehandling. Der må du lage et nytt volum. Endret 5. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 merkelig. der kommer ikke den nye ssd disken opp. Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 bare jeg som ikke hadde peil hehe.. fant det ut nå hehe.. takker. Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 Fikk du det til så funker? ja maskinen fant ssd disken.og den er nå på min datamaskin. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå