Rolf Kristensen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Britannia rules the waves... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Mener jeg så den på vei ut her om dagen. Å ha tilhold der må nesten som å være i en by. Om ikke direkte vakre, så iallfall majestetiske disse veldige cruiseskipene. Skarpt og fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Den er jo så svær at den nesten ikke får plass på bilde! De er imponerende, men ikke vakre! Gi meg heller en Titanic'ish båt! Nå var ikke det et cruiseship, men i alle fall en vakker båt. Skarpt og fint bilde i gode farger! Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 En god maritim dokumentasjon til rederkontoret! -bjarte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ja de blir større og større. Husker ikke navnet på den jeg så gå ut fra Akershuskaia da jeg satt på fiskerestauranten Lofoten på Aker brygge for ei stønn sia. Den gikk med breisia føre ut fra kaia et godt stykke før den kunne begynne å sette nesa utover fjorden. Estetisk vakre - nei. Takke meg til seilskutene hvis de ikke har blitt tukla med som mange av disse kommersielle charterfarkostene rett utafor Rådhuset i Oslo. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Mange takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg