Rolf Kristensen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Meget vakkert ! Det ble nesten noe sakralt over dette Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Nydelig skue , er enig med Rolf i den sakrale stemningen det skaper. Mvh Alec Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Titter jeg ut eller inn? Fint! -bjarte. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Bakom skyene er himmelen alltid blå, heter det visst. Jau, ditta blei flott det! Egentlig kunne du kanskje kuttet i bånn, kutta vekk alt jordisk? Ikke vet jeg. Flotte skyer og fine farger og lys i alle fall! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 En av de få gangene som ikke nedbøren setter enda en ny rekord??? Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg foreslår å kutte i glipa over den smale nederste skya - eller kanskje så vidt inne i den store. Scroll ned og dekk til og ta en titt for det nede får så alikevel ingen oppmerksomhet. Her er det hølet som gjelder. Kanskje kunne du vende det vannrett også slik at man får følelsen av bevegelse i vår leseretning. Men det må prøves først for å se om det funker da det ikke alltid funker med naturbilder. Roar Lenke til kommentar
7HVUUAQQ Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Jeg skal prøve meg litt fram med kutting av bildet og eventuelt snu det vannrett som Roar sier. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg