Fredrik N. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 kontraster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Kontrasten er åpenbar, og man tenker vel sitt når man ser på disse samtidig. Nytt og moderne mot tider som var langt hardere i "gamle" dager. Godt sett. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Godt sett og formidlet. Representanter fra to vidt forskjellige verdener. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Gubba, for et herlig bilde! Virkelig godt sett dette Fredrik! De aller, aller fleste ville bare gått forbi. Du og kanskje Pentaxen, ville sett det! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Et talende godt bilde, med god tittel Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Takk til Ragnar og Rolf, Helene og Torhild for hyggelige tilbakemeldinger! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jo, det er en viss generasjonsforskjell her, ja. Men måtte jeg velge så blir det hu på sokkel framfor hu i glass og ramme. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Dama til høyre er sikkert ei mer grepa kjærring, sier meg enig med Roar her.. Takk for kommentar, Roar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg liker bildet og historien det forteller. Men mer enn del liker jeg at du så dette, og det får meg til å tenke på hvor mange mennesker som har gått rett forbi uten å ha sett dette motivet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Takker, Henning ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg