AfterGlow Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Bilde av «Galaxy S6 Plus» skal ha blitt lekket på nettet.RYKTE: Dette kan være en ny og større Galaxy S6 Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Nye, større og dårligere... Virker som de gjør dette bare for å tilfredsstille Qualcomm. Endret 5. juni 2015 av La Menthe Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Why??? Samsung har jo en Note serie på 5.7". Stiller spørmål til om det produksjonsmessig og logistikkmessig er bra butikk med så mange nesten like varianter. Lenke til kommentar
AlansWake Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er dette kanskje en regionbegrenset telefon? Typisk at de lanserer større mobiler i asiatiske markeder Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Men dere kan ikke gå med en stor planke i lomma... WTF Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Trenger bare Note... Håper 3'ern min holder til Note 5 kommer. Og hvis ikke det skulle være en brukbar oppgradering så konverterer jeg til Nokia/Microsoft... Lenke til kommentar
Chooka! Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Tøft! Det blir nok en end of life på enkelte modeller da. Ser for meg at Note kanskje forsvinner? Hvem vet, kanksje denne kommer med penn? Ny og større for de som vil ha større telefon. Fortsatt S6 for de som vil ha litt mindre. Lenke til kommentar
Catothomassen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Trenger bare Note... Håper 3'ern min holder til Note 5 kommer. Og hvis ikke det skulle være en brukbar oppgradering så konverterer jeg til Nokia/Microsoft... Ja håper på det samme selv Jeg vil ha Note 5 og har Note 3 pr dags dato. Har hatt note 1-3 men hoppa over 4 siden min 3 funker så bra ennå. Om note 5 ikke blir noe fristende så blir nye Galaxy S5 active noe for meg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg