Gå til innhold

Ta og føle på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant bilde med gode detaljer der du kanskje kunne tatt enda 1 cm til nede og fått det jeg oppfatter som ei grein fra et tre helt reint ut på nedre ramme - eller er det meg som er litt for opptatt av det med mest mulig rene hjørner og at jeg synes det blir bedre spenning når en bildeside kutter rent på et element og/eller linje?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lært mye om kutting av deg Roar :) Jo, når du sier det, så kan jeg være med på det forslaget. I dette tilfellet fulgte jeg ryggen på greina sånn omtrent ned til venstre hjørne. Og det med å ta vare på det komposisjonelle gjennom varsom kutting er jo en liten kunst i seg selv.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Kunstnerisk utførelse og nydelig balanse mellom svart/hvit "fargene". Til å ta og føle på.

Vennlig hilsen Ragnar

Takker Ragnar,

Hender er jo kraftige billedlige elementer og gir ofte godt resultat rent formidlingsmessig. Så da var det kjekt at det falt i smak :)

mvh

jan

Lenke til kommentar

"Gjenbruk" av filer er ofte lurt, litt avstand og man ser helt andre muligheter. Jeg kan være svak for både det valgte formatet og s/h-uttrykket - men denne gangen er det i tillegg det "underfundige" som pirrer. Gjennomtenkt og gjennomarbeidet til et ypperlig resultat!

-bjarte.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...