LtCubs Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Snart kan du velge mellom flere figurer i hver klasse.Nye helter er på vei til Hearthstone Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Sykt yawn at det ikke ble nye heropowers. Og ingen mulighet for å kjøpe med gold. Ett skin til hver figur blir jo 700~ spenn :| Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvis det skulle fulgt med nye heropowers hadde det blitt et ramaskrik uten like, så det forstår jeg godt at det ikke ble. 2 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvis det skulle fulgt med nye heropowers hadde det blitt et ramaskrik uten like, så det forstår jeg godt at det ikke ble. Da måtte det i så fall vært mulig å kjøpe disse med gull og ikke kun penger. Vanligvis synes jeg det er greit med valgfritt innhold av denne typen. Ingen tvinger folk til å kjøpe dette og det er heller ikke noe man MÅ ha. Men jeg må si jeg begynner å få nok av Blizzards grådighet. 80 spenn for ett enkelt skin? 720 spenn for samtlige nye skins... Hvor mye penger tror egentlig Blizzard at folk har å bruke på dataspill per måned? Prisen for pakker er også latterlig med tanke på hvor lite du får igjen, så det begynner virkelig å hope seg opp nå. Samtidig så er jeg en av dem som venter på nye funksjoner i hs, feks muligheten for å lagre flere decks, 2 v 2 og andre moduser ved siden av ranked/arena osv. Det er så mange muligheter, og så velger de å komme med dette først. Det er tydelig hvor fokuset til Blizzard ligger for tiden. Håper folk sier nei takk snart, men problemet er vel heller at Blizzard kommer til å tjene enda mer på dette. 1 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Samtidig så er jeg en av dem som venter på nye funksjoner i hs, feks muligheten for å lagre flere decks, 2 v 2 og andre moduser ved siden av ranked/arena osv. Nå er det vel ikke akkurat de samme som lager nye funksjoner som lager nye skins. Tror heller ikke at det arbeide som ble gjort for å la det være mulig å bytte skin har vert særlig resurs krevende. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Syke priser, men det er jo litt det samme i heroes of the storm, synes heltene er litt i overkant priset der også. Det er vel sånn man må regne med når de ikke lenger er helt selvstyrte (activision). Lenke til kommentar
ScienceGuy Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Dette gjør jo absolutt ingen skade. Noen kommer til å bruke en del penger på dette (ikke meg), som finansierer driften til et spill jeg liker. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Nå er det vel ikke akkurat de samme som lager nye funksjoner som lager nye skins. Tror heller ikke at det arbeide som ble gjort for å la det være mulig å bytte skin har vert særlig resurs krevende. Nei du har rett i det. Og jeg tror heller ikke det har vært spesielt ressurskrevende, men det gjør det jo desto verre når de tar 81 euro for hele pakka. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg er enig i at Hearthstone er for dyrt. Det var en OK pris da det var lite innhold, men når det kommer mer og mer betalt innhold uten at de setter ned prisen, blir det er et spill som fremstår veldig lite tilgjengelig for nye spillere. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvis det skulle fulgt med nye heropowers hadde det blitt et ramaskrik uten like, så det forstår jeg godt at det ikke ble. Ja, om det bare hadde kostet penger ja, det måtte isåfall hatt mulighet for å kjøpe med gold også da. Om det hadde gått så hadde det nok heller vært lovprising for å legge til 9 nye Heropowers som hadde trigget masse eksperimentering og nye typer decks (så lenge det ikke hadde vært fryktelig ubalansert) Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg har lenge tenkt at de burde la spillerne velge mellom kjønn for hver klasse, mest fordi vi kun har to kvinnelige helter slik det er i dag. Tanken min var da at vi fikk mannlig mage og rogue, og kvinnelig hunter, druid, warrior, etc. I mitt hode var dette noe Blizzard kunne lagt til gratis. ^^ Siden denne warrior-figuren ser ut som en mann, og de tar penger for dette, har de visst ikke tenkt som meg i det hele tatt. Sukk. Forhåpentligvis blir noen av de nye heltene kvinner, som for eksempel Tyrande som priest. Lenke til kommentar
CreareCopy Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Kommer sikkert til å kjøpe den, men syntes samtidig en så kjent hero blir litt bortkastet som skin . Kult concept uansett. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Blizzard kjører en KNALLHARD pris på "p2w" eller "p2look good" stilen de har i HOTS og HS. Packs koster allerede ALT for mye iforhold til hva man får igjen for det, og det minste de kunne gjort var å senke prisen på de "gamle" pakkene når gvg kom. Pleier å sponse "free 2 play" spill litt når jeg syntes de fortjener det, men heroskins? come on..... Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Markedet er der for skins. Markedet er villig til å betale 9 euro for å se bra ut. Slutt å syt, det er slik det fungerer. Kunne godt tenkt meg at markedet var villig til å betale 100 euro for slike skins så folk som meg får le ekstra godt av de som er villig til å betale. Heroskins har ligget i kortene til Blizzard siden launch. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Sykt yawn at det ikke ble nye heropowers. Og ingen mulighet for å kjøpe med gold. Ett skin til hver figur blir jo 700~ spenn :| Like greit, la folk som vil skylle ned penger i dass for en skin gjøre det uen at man "må" ha det for å få en heropower. AtW Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Sett dei på 25k+ gull også så har folk som ikkje har noe og bruke gull på noe og bruke det på. Det er bare skins uansett Endret 8. juni 2015 av BonBattery Lenke til kommentar
ZeronZeth Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Bortkastet innholdoppdatering fra et spill opplevelsesperspektiv aka en ekstremt dårlig investering. Noen vil nok kjøpe de nye skins alikevel, og så vil grådigheten har grunnen det trenger til å fortsette sin lange marsj mot fornuft og god ROI. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Bra, håper de satser med på det kosmetiske og gjør det mulig å skaffe kort uten måtte bruke så mye penger og tid som per dags dato. Umulig for nye spillere å bli med bare for gameplayet, hvor det i praksis blir P2W. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Like greit, la folk som vil skylle ned penger i dass for en skin gjøre det uen at man "må" ha det for å få en heropower. AtW Ja, måtte vært gold option isåfall. Menmen, ny gamemode er teaset akkurat, så noe nytt kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå