Smidt Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hei. skal lage litt musikk foreløpig på hjemmebasis. driver å tester med logic platinum, men ser at det ikke er mulig å ekxportere til mp3. mulig jeg tar feil, men i alle fall. er det noen andre program å anbefale? noen som kan eksportere til mp3? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Logic er ironisk nok direkte ulogisk oppbygget (spør du meg). Det har fantastiske rutingsmuligheter og oppkobling mot ProTools hardware (men nå har iallefall Sonar også det, tror Cubase nærmer seg også). Ser ingen grunn til å vegle en hardbarka MAC-sequenser hvis du ikke selv kjører Mac. Men dette trenge ingen hjemme-musiker. Da anbefaler jeg heller Cakewalk Sonar 3, eller Cakewalk HomeStudio 2004. Alle de store sequenserne (Cubase, Sonar og Logic) gjør den samme jobben, spørsmålet er hvordan du kommer dit. Men det er forskjell på hvordan du jobber med musikk og hvordan jeg jobber med musikk. Ergo forskjellige sequensere. Anbefaler da på det sterkeste at du henter ned demoene og prøver dem ut selv. Logic kan eksportere til MP3 (iallefall etter versjon 4), og det kan garantert exportere til wav eller ai. Og da kan det gjøres om til MP3. Lenke til kommentar
irneh Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 :nice: Fruity Loops Studio 4 Producer Edition! :nice: - Kan eksportere til mp3, wav, midi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå