luistheghost Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hagesti. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Vanskelig å finne noe å sette negativfingeren på her. Kanskje ville spenningen økt hvis høyre veikant hadde gått ut på høyre ramme med litt luft ned til hjørnet. men et kutt for å få til det vil ødelegge på andre måter. Jeg gjør alltid slikt i redigeringen sjøl så heller ikke jeg ville antagelig hatt en eksponering som var slik. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Flott bilde med fin fargepalett , fint lys og med veien som skaper dybde i bildet der den slynger seg innover i landskapet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Nydelig komp, flotte mettede farger. I denne sjangeren et topp bilde ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ikke det at jeg driver med bryllupsfoto, men her ligger det til rette for slikt. Fargene er upåklagelige og det faller behagelig for øyet mitt dette. Veien skaper en god dybde. mvh Jan Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Takk! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg