Gå til innhold

En flott ende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En lekker detaljstudie dette Helene. Er artig å observere hvordan du tar bildet fra skrå vinkel for å utnytte dybdeskarpheten i noe som ender opp i et spennende resultat.

mvh

Jan

:) Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Jeg var ganske godt fornøyd sjøl også faktisk. :wee:

Lenke til kommentar

Liggende spaserstokk?

Flott design der skyggen skaper ekstra dybde.

Roar

Hei Roar! Nei dette er ikke noen spaserstokk. Det er rekkverket opp til utkikkstårnet "Rundskue" som står på Akslafjellet i Ålesund.

Skyggen gjorde susen! Egentlig burde jeg ha en liten bildeserie fra tårnet, da det egentlig er litt kult. :hmm:   Det skal jeg jaggu vurdere..

Ha ei fin helg Roar! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde av et elegant håndtverk og med fint lys og fin bruk av skyggen.

Dette er vel et rekkverk ?

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Flott bilde av et elegant håndtverk og med fint lys og fin bruk av skyggen.

Dette er vel et rekkverk ?

Mvh

Alec[/quote

Hei Alec! Hvis du leser svaret mitt til Mr. Kneppen, så får du vite hvor dette rekkverket hører til ;) Tusen takk for flott kommentar i dag også! :)

Lenke til kommentar

Dekorativ ende på stangen der, og et fint formidlet bilde !

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar!

Det finnes massevis av sånn snacks rundt omkring, både i støpejern og smijern. Det gjelder bare å "se" det! :) hyggelig at du stikker innom og kommenterer, det synes jeg er veldig hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Her er ikke bare det funksjonelle på plass, her er det også tatt hensyn til det estetiske. "Luksus-rekkverk" :)

Fint formidlet.

Mvh. Rolf[/quote

Hei Rolf! De var flinkere med sånt i gamle dager, de hadde mer sansen for det estetiske da. Hyggelig du stakk innom med en kommentar i dag også! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Liggende spaserstokk?

Roar

Hei Roar! Nei dette er ikke noen spaserstokk. Det er rekkverket opp til utkikkstårnet "Rundskue" som står på Akslafjellet i Ålesund.

Skyggen gjorde susen! Egentlig burde jeg ha en liten bildeserie fra tårnet, da det egentlig er litt kult. :hmm:   Det skal jeg jaggu vurdere..

Har vurdert å svinge oppom Ålesund på vår Vestlandsturné i sommer, og dette bildet fikk meg til å legge litt ekstra inn på tanken ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liggende spaserstokk?

Roar

Har vurdert å svinge oppom Ålesund på vår Vestlandsturné i sommer, og dette bildet fikk meg til å legge litt ekstra inn på tanken ;-)

Ja det må du gjøre! Til neste helg er det Tall Ships Races DET er stas! Ellers er det jo en veldig fotogen by da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...