Nyanzor Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 hei! kjøpte nettop en 1997 primera GT av en kompis, bilen gikk som bare det. etter hvert har den dabbet litt av, når jeg gir gass stiger turtallet som om jeg gasser med clutch inne. for å komme opp i fart må jeg føle meg fram med gasspedalen for å ikke uroe motoren. er et ekstremt helvete i oppoverbakker i 60 sona, blir skikkelig søndagskjøring ! tror selv det kan være en løs/slakk wire? eller noe galt med clutchen. turtallet stiger på alle gear men er verst i 1. gear. noen som kan hjelpe? eller har hatt lignende problem? om dere vet om en tråd med lignende problem så del gjerne! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Utslitt clutch. Hadde samme problem med en Nissan Cherry jeg eide for mange år siden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Om du trenger flere innspill - clutch Lenke til kommentar
joka Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 og fortsetter du å kjøre med bilen slik den er nå, da ryker nok svinghjulet også 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Lukter av clutch helt til Vestlandet 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Etter grundig forskning så har jeg konkludert med at det er clutchen som er utslitt. Endret 5. juni 2015 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå