Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ponce Inlet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Flotte bilder alle tre Alec! Fikk skikkelig lyst på sommer nå. I Ålesund er det 7 grader og regn for tiden. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Tror jeg holder en knapp på V2 her. V1 ville jeg beskåret ytterligere oppe - tatt såpass sett i venstre del av bildet at alt det blå øverst forsvinner for da øker dybdefølelsen ytterligere. Det blir liksom litt mer suug. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Takker for hyggelige , positive og konstruktive tilbakemeldinger - Helene og Roar. Tok en titt og lager nok en alternativ versjon av V1. Apropos været så er det ikke mange dagene siden det haglet og sluddet , så sommeren er satt på vent. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 3 gode bilder der V2 blir min favoritt med det hardføre graset som "biter" seg fast i sand. Typisk ved ganske mange sandstrender. Disse kommer fint fram mot sjø og skyformasjoner i bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg