calvinhobbes Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg kjøpte for en tid tilbake nytt hovedkort, og fant etterhvert ut at det hadde bare 3 pci-sloter. Disse har jeg brukt til lydkort (Creative SoundBlaster Live! Value), nettverkskort og et DXR3-kort (jeg fant ut at jeg måtte ha for å få lyd). Grunnen til at jeg brukte det tidligere, var at det gamle skjermkortet krevde det. Jeg trodde det skulle gå bedre med et nytt, men... Jeg vil nå frigjøre en PCI-plass til et TV-kort, men hvordan? Trenger jeg virkelig DXR3-kortet? Finnes det en måte å lage en ekstra PCI-slot uten å fjene DXR3-kortet? Takker! : Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Trodde Dxr3 var et mpeg-2 kort jeg for decoding av dvd uten å belaste cpu. Det skal jo egentlig ikke påvirke lyden siden du også har soundblaster live montert. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg kan altså bare ta ut dxr3-kortet? Jeg hadde et Ati Rage Fury skjermkort da jeg kjøpte dxr3-kortet. Nå har jeg et GForce4-kort... Thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå