Gå til innhold

Kvar vår veg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Bare trist når slikt skjer.......

Ser nesten fortvilelsen hos hun som står igjen, nesten naken, på flere måter. Ser også at han tenker når han går, og holder seg for å se tilbake. Sårt for begge tenker jeg.

Kan også tolke det slik at han går inn i mørket, også i overført betydning, og hun klarer ikke å stoppe ham.

Ser egentlig mye fortvilelse her, uten at jeg vet om det er det du prøver og få frem.

Ble litt dype tanker fra meg......

Veldig bra ble det , teknisk utførelse er som alltid god.

Hyggelig å se deg igjen forresten:-) Savner dine gode bilder, som er en inspirerende og er lærerike for mange, meg selv inkludert.

Lenke til kommentar

Bare trist når slikt skjer.......

Ser nesten fortvilelsen hos hun som står igjen, nesten naken, på flere måter. Ser også at han tenker når han går, og holder seg for å se tilbake. Sårt for begge tenker jeg.

Kan også tolke det slik at han går inn i mørket, også i overført betydning, og hun klarer ikke å stoppe ham.

Ser egentlig mye fortvilelse her, uten at jeg vet om det er det du prøver og få frem.

Ble litt dype tanker fra meg......

Veldig bra ble det , teknisk utførelse er som alltid god.

Hyggelig å se deg igjen forresten:-) Savner dine gode bilder, som er en inspirerende og er lærerike for mange, meg selv inkludert.

Jeg er for det meste opptatt med å være ute i fedrepermisjon med minstejenta om dagene. Men fotoapparatet er med til tider. Alltid veldig kjekt med dine gode refleksjoner Pentaxen - også her :)

Tok et bilde av en mann i en undergrunn på trilletur på vei ned til byn i dag. Jenta "limte" jeg inn i et forsøk på å lage en formidling av en historie.

mvh

Jan

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar

Pentaxen sette gode ord på dette. Godt formidlet. Hvis noe er feil, så er det kanskje situasjon/plassering og kanskje hennes påkledning i så måte. Hun passet liksom ikke inn i en undergang, det ser ut som hun er barbeint. :) Bildet er bra det, men en blir ikke helt blåst av banen. ;)

Lenke til kommentar

Pentaxen sette gode ord på dette. Godt formidlet. Hvis noe er feil, så er det kanskje situasjon/plassering og kanskje hennes påkledning i så måte. Hun passet liksom ikke inn i en undergang, det ser ut som hun er barbeint. :) Bildet er bra det, men en blir ikke helt blåst av banen. ;)

Som nevnt, så synes jeg heller ikke selv dette ble toppers. Men veldig kjekt med tilbakemeldinger fra forumet som gjør at man lære av andres synsvinkel. Og jeg er enig med deg i at det er noen logiske brister i komposisjonen som kan føles unaturlige - eller spennende om man velger å se det slik :)

mvh

jan

Lenke til kommentar

Jo, en fin historie du tegner her. Jeg er, ikke overraskende, glad i bilder hvor man bruker mørket og lyset på denne måten.

Du sier at det er noe som mangler, og jeg kan kanskje være enig i at bildet blir litt ubalansert med mye lys til venstre og mørke til høyre. Blikket blir liksom dratt ut til venstre og ut av bildet. Mulig at det ville gjort seg å ta med litt av veggen til venstre også, men jeg vet jo ikke hvordan det ser ut der. Ikke sikkert jeg har rett...

Bra at du er ærlig om at det er kompositt, synes det er viktig når man manipulerer bilder.

Uansett synes jeg dette var bra.

Henning

Lenke til kommentar

Jo, en fin historie du tegner her. Jeg er, ikke overraskende, glad i bilder hvor man bruker mørket og lyset på denne måten.

Du sier at det er noe som mangler, og jeg kan kanskje være enig i at bildet blir litt ubalansert med mye lys til venstre og mørke til høyre. Blikket blir liksom dratt ut til venstre og ut av bildet. Mulig at det ville gjort seg å ta med litt av veggen til venstre også, men jeg vet jo ikke hvordan det ser ut der. Ikke sikkert jeg har rett...

Bra at du er ærlig om at det er kompositt, synes det er viktig når man manipulerer bilder.

Uansett synes jeg dette var bra.

Henning

Jeg var egentlig ute etter off the street portretter av folk med 105mm på kamera - så dukket denne opp, så dette var det maksimale jeg klarte desverre. Og som du sier, er det en ubalanse med både det ene og andre i dette bildet :)

Ja, jeg synes det er greit å opplyse om at jeg har manipulert inn nye elementer i bildet. Da har jeg heller ingen problem med å putte det under andre kategorier enn manipulasjon. Føler ofte at mine blder hører hjemme i Mennesker og Portretter rent kontekst messig.

Takk for god og utfyllende tilbakemelding :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...