RogeRRRRRR Skrevet 4. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2015 Skal kjøpe veske til jeg begynner på universitet, men er ikke sikker på størrelse, da jeg ikke er kjent med hvor mange bøker jeg må regne med å bære. (Skal studere økonomi). Videre lurer jeg på om jeg skal kjøpe briefcase eller messenger bag. Blir det for formellt med briefcase(ikke firkantet "kasse")? Hva bruker de fleste universitetsstudenter? Lenke til kommentar
jfisejfpa98wh4fpuiashpuigah4e Skrevet 4. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2015 Kjøp heller sekk. Med mindre det er veldig viktig for deg å se ut som en fancy pappagutt på Økonomistudier og du ikke bryr deg om ryggen din da selvsagt. Sekk er bedre for ryggen grunnet likevekt på begge skuldre, bedre plass og du får mange sekker som ser dritbra ut. Evt kan du gå for Fjellreven-sekk som alle andre hipstere, hvis det er din kopp med te. Bag/veske ser dritbra ut, men er noe forbanna dritt hvis du har med noe særlig mer enn en MacBook Air og noen ark. 4 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg er delvis enig. Har brukt en Filson 257 i flere år, og fungerer fjell med MacBook Air, to bøker og Bose-headset oppi, men med noe særlig mer enn det begynner det å bli litt tungt å bære på en skulder over lengre tid. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg kan anbefale Samsonite toploader eller lignende, du får plass til relativt mye i en slik bag. Jeg har brukt en lignende type i flere år nå, fylt den opp med masse bøker og PC - kvaliteten er topp. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg studerer journalistikk og kjøpte skulderveske. Måtte kjøpe en ryggsekk 2 uker etter studiestart, da du har tjukke bøker i tillegg til pc og div. annet i sekken. Jeg får vondt i skuldrene ved å skulderveske. Men skal du ha skulderveske, ville jeg også tatt en titt hos Zara. De har noen fine "skinn"vesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå