Turbo300 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Har laget en youtube kanal for 4/5 uker siden som nærmer seg 500 views. Har ads på alle videone. Det står at jeg har 0,0 dollar i inntekt. Når jeg trykker på analytics så kommer det opp at jeg må ha en ad sense konto. Da må jeg være 18 år gammel. Har det seg sånn at uten adsense konto så viser det at du har tent 0,0 dollar hele tiden? Forstår ikke måten youtube har forklart det på. Lenke til kommentar
SSondre Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Du må ha en adsense-konto for å tjene penger. Du kan eventuelt sende pengene til en forelder, og be dem sende deg pengene om du er under 18 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 https://support.google.com/youtube/answer/72866?hl=no 500 visninger er desverre ikke nok til at du skal få noen penger. Hvor mange visninger man må ha er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har rundt 9000 visninger å dette er hva jeg har tjent så langt Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har rundt 9000 visninger å dette er hva jeg har tjent så langt Uten navn.jpg wow, trodde det var sånn 2 til 5 dollar per 1000 view. Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Du må ha en adsense-konto for å tjene penger. Du kan eventuelt sende pengene til en forelder, og be dem sende deg pengene om du er under 18 Men må jeg ha en ad sense konto for at det skal vise meg at jeg har tent penger? kan jo bare lage en ad sense konto når jeg blir 18. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har rundt 9000 visninger å dette er hva jeg har tjent så langt $0,01 for 9000 visninger. Shit, jeg har gått glipp av $0,18! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette er fra forrige måned: Du må ha en adsense-konto for å tjene penger. Du kan eventuelt sende pengene til en forelder, og be dem sende deg pengene om du er under 18 Men må jeg ha en ad sense konto for at det skal vise meg at jeg har tent penger? kan jo bare lage en ad sense konto når jeg blir 18. Ja, du må ha en AdSense-konto. Først må du søke om å bli Youtube Partner. Når du har fått det må du legge til bankkontoen din på Adsense, denne prosessen tar lang tid siden de skal sende deg en verifikasjonskode i posten. Denne blir sendt fra Irland og jeg tror det tok rundt 1 måned før jeg fikk min kode i posten. For å kunne ta ut penger, er du nødt å ha tjent over 600 kr per måned eller totalt over flere måneder. De tallene som vises inne på Adsense (når du får det, stemmer ikke). Det er tallene på Youtube som er den faktiske summen du tjener. Akkurat nå ligger jeg selv på rundt 15 kr per 1000 views, noe som er dårligere enn de mest populære youtuberne. De beste kan ha rundt $10 per 1000 views om ikke mer, men da er de ofte i et Youtube-nettverk også. Til syvende og sist kommer de største inntektene fra klikk på annonsene og ikke views i seg selv. Annonsørene betaler forskjellig pris på annonser så det er helt umulig å beregne nøyaktig hvor mye man blir å tjene utifra views. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Adrax: Hva slags videoer er det du legger ut? Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Dette er fra forrige måned: Du må ha en adsense-konto for å tjene penger. Du kan eventuelt sende pengene til en forelder, og be dem sende deg pengene om du er under 18 Men må jeg ha en ad sense konto for at det skal vise meg at jeg har tent penger? kan jo bare lage en ad sense konto når jeg blir 18. Ja, du må ha en AdSense-konto. Først må du søke om å bli Youtube Partner. Når du har fått det må du legge til bankkontoen din på Adsense, denne prosessen tar lang tid siden de skal sende deg en verifikasjonskode i posten. Denne blir sendt fra Irland og jeg tror det tok rundt 1 måned før jeg fikk min kode i posten. For å kunne ta ut penger, er du nødt å ha tjent over 600 kr per måned eller totalt over flere måneder. De tallene som vises inne på Adsense (når du får det, stemmer ikke). Det er tallene på Youtube som er den faktiske summen du tjener. Akkurat nå ligger jeg selv på rundt 15 kr per 1000 views, noe som er dårligere enn de mest populære youtuberne. De beste kan ha rundt $10 per 1000 views om ikke mer, men da er de ofte i et Youtube-nettverk også. Til syvende og sist kommer de største inntektene fra klikk på annonsene og ikke views i seg selv. Annonsørene betaler forskjellig pris på annonser så det er helt umulig å beregne nøyaktig hvor mye man blir å tjene utifra views. Endret 5. juni 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Dette er fra forrige måned: Du må ha en adsense-konto for å tjene penger. Du kan eventuelt sende pengene til en forelder, og be dem sende deg pengene om du er under 18 Men må jeg ha en ad sense konto for at det skal vise meg at jeg har tent penger? kan jo bare lage en ad sense konto når jeg blir 18. Ja, du må ha en AdSense-konto. Først må du søke om å bli Youtube Partner. Når du har fått det må du legge til bankkontoen din på Adsense, denne prosessen tar lang tid siden de skal sende deg en verifikasjonskode i posten. Denne blir sendt fra Irland og jeg tror det tok rundt 1 måned før jeg fikk min kode i posten. For å kunne ta ut penger, er du nødt å ha tjent over 600 kr per måned eller totalt over flere måneder. De tallene som vises inne på Adsense (når du får det, stemmer ikke). Det er tallene på Youtube som er den faktiske summen du tjener. Akkurat nå ligger jeg selv på rundt 15 kr per 1000 views, noe som er dårligere enn de mest populære youtuberne. De beste kan ha rundt $10 per 1000 views om ikke mer, men da er de ofte i et Youtube-nettverk også. Til syvende og sist kommer de største inntektene fra klikk på annonsene og ikke views i seg selv. Annonsørene betaler forskjellig pris på annonser så det er helt umulig å beregne nøyaktig hvor mye man blir å tjene utifra views. Endret 5. juni 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Dette er fra forrige måned: Du må ha en adsense-konto for å tjene penger. Du kan eventuelt sende pengene til en forelder, og be dem sende deg pengene om du er under 18 Men må jeg ha en ad sense konto for at det skal vise meg at jeg har tent penger? kan jo bare lage en ad sense konto når jeg blir 18. Ja, du må ha en AdSense-konto. Først må du søke om å bli Youtube Partner. Når du har fått det må du legge til bankkontoen din på Adsense, denne prosessen tar lang tid siden de skal sende deg en verifikasjonskode i posten. Denne blir sendt fra Irland og jeg tror det tok rundt 1 måned før jeg fikk min kode i posten. For å kunne ta ut penger, er du nødt å ha tjent over 600 kr per måned eller totalt over flere måneder. De tallene som vises inne på Adsense (når du får det, stemmer ikke). Det er tallene på Youtube som er den faktiske summen du tjener. Akkurat nå ligger jeg selv på rundt 15 kr per 1000 views, noe som er dårligere enn de mest populære youtuberne. De beste kan ha rundt $10 per 1000 views om ikke mer, men da er de ofte i et Youtube-nettverk også. Til syvende og sist kommer de største inntektene fra klikk på annonsene og ikke views i seg selv. Annonsørene betaler forskjellig pris på annonser så det er helt umulig å beregne nøyaktig hvor mye man blir å tjene utifra views. Wow ikke værst, hva heter youtube kanalen. Og Takk for bra og forståling svar Endret 5. juni 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
SSondre Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg har rundt 9000 visninger å dette er hva jeg har tjent så langt Uten navn.jpg wow, trodde det var sånn 2 til 5 dollar per 1000 view. Har hørt at de store youtuberne kan tjene 4-5 dollar / tusende view. Etterhvert som kanalen vokser, får man bedre avtaler og dermed mer penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå