afixy Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hei har knust skjerm på iphone5 Skal bytte skjerm selv, men hvordan er skjermene som selges på ebay? Eller hvor bør jeg kjøpe skerm? Lenke til kommentar
K N Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har bestilt ting til iPhone på www.ifixit.com og har vært fornøyd med kvaliteten fra dem! Bestiller du noe billig på eBay er det 50/50 sjanse for om den fungerer eller ikke, det er i hvertfall min erfaring :-) Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kjøpte en skjerm til 5s, på ipimp.no. Ser ikke forskjell på den og original. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Så tenkte ebay kan være litt riski å bestille skjerm fra. Men finner noe bra, om mN er heldig Ipimp billigste skjermer jeg har funne hittil i norge 495 kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Kjøpte på eBay selv, funket fint den. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Også kjøpt flere på Ebay uten problemer. Tipper de du kjøper til 2-300 kroner på Ebay er de samme som du betaler 5-600 for i Norge. Edit: Velge selgere med positiv feedback er dog alltid lurt på Ebay. Endret 6. juni 2015 av esoteric Lenke til kommentar
afixy Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 http://www.ebay.com/itm/LCD-Lens-Touch-Screen-Display-Digitizer-Assembly-Replacement-for-iPhone-5-Black-/331195467357?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d1cc9c65d Her er jo en med god rep, og 20k solgte skjermen, funkr vel bra den. Hvordan er det å bytte batteri, er de greie dem jeg kjøper? Eller er det farlig bytte batteri om det kan eksplodere? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå