Oslo-4 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Har en Note4 og i dag kjøpte jeg HDMI adapter.... Merke SAMSUNG. Når jeg spiller av video til TV, blir lyden helt forvrengt. Høres ut som om det er et spøkelse som snakker. Altså altfor dyp stemme. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Det er noen instillinger om du vil ha stereolyd eller surround. Mulig den står på surround og det bare blir tull da. Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 Det er noen instillinger om du vil ha stereolyd eller surround. Mulig den står på surround og det bare blir tull da. Takk for svar. Jo, det var den ene HDMI-inngangen på TV som var feilen..... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Bra det løste seg. Hvordan er Note 4 når det kommer til HDMI? Har selv en Note 4, men aldri testa HDMI ut på den. Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Det lille jeg har testa, så funker det utmerket. Prøvde med en stooooor kvalitetsfilm, og det var ingen lagging eller andre ulumskheter. Noe jeg hadde på 3èrn :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå