ARJ Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hepp! Har iphone 6 både meg og kjerringa.. Vi deler ituneskonto noe vi har gjort siden vi hadde iphone3 altså i mange år. Nå i den senere tid, sikkert etter en oppgradering så får hu alle nummera jeg ringer i loggen sin.. Jeg bruker telefonen MYE i jobb sø hu har ny full liste daglig.. Noen som vet hvorfor.? Vi syncer ikke annet i icloud enn kalenderen... Resten er slått av.. Noen ny funksjon eller noe dette? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Veldig enkelt, fordi dere bruker samme iTunes konto og derfor samme iCloud bruker som inneholder anropslogg. [LØST] 1 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Har aldri vært en issue før... Ikke på 7-8 år. Noe som har oppstått nylig dette. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 https://discussions.apple.com/thread/7053494 Kan virke som om det er noe som kom med Continuity siden man skal kunne få anrop på macen fra iphone så må vell visse ting synces. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Foreslår å lage en konto til hver. Nå blir det vel surr med Facetime og iMsg også? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Skjønner ikke hvorfor dere ikke har egne kontoer. Er det program dere bil dele gratis opprett familie deling,... 2 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 Vi har slått av imessage og facetime.. Familiedeling eksisterte ikke når vi engang opprettet felles ituneskonto. Men dette må være noe nytt , for det har aldri vært et problem tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Løsningen er en konto på hver. Da kan dere bruke FT og iMsg igjen også. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 finnes mange løsninger, men er ikke interessert i at ungene skal ha egne itunes kontoer. Vi har litt for mange apple enheter og det har alltid fungert perfekt, men hvorfor nå plutselig dette skal skje etter all den tid. vi har 4 stk iphoner, 4 ipad minier, 2 ipoder og appletv. Klarer oss greit uten både imessage og facetime. En enhet (min har det aktivert) de andre har det deaktivert. Det skal jo ikke være noen grunn til at plutselig dette skjer Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvorfor vil dere ikke ha egne iTunes-kontoer til ungene? Fungerer veldig fint her i huset med en 7-åring. Med familiedeling har han tilgang til alt jeg kjøper og omvendt. Alle kjøp går gjennom min iTunes-konto, slik at han må sende en forespørsel hvor jeg svarer ja/nei. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 bare ikke giddet å styre med det quite simple.. Alt funiker jo som det skal. Men har funnet ut av dette nå. Det er en bug apple har på blokka for fix i ver 8.4 av ios. Kan lese mer her: https://discussions.apple.com/thread/7053494?start=0&tstart=0 Og for dere besserwizzere som ikke vet bedre.. Sjekk opp før dere skriker om ting dere faktisk ikke vet noe om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå