Gavekort Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Enda en fordel med å ha iphone Er klar over det Ingenting er problemfritt. Hva var poenget ditt egentlig? 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Enda en fordel med å ha iphone Er klar over det Ingenting er problemfritt. Hva var poenget ditt egentlig? Muligens å si noe dumt, få negative tilbakemeldinger og deretter prøve å komme seg unna uten å virke helt idiot. Funka nesten. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Dette er ikke mulig med standard oppsett, så bestefar er trygg. Nei, det var ment som en kommentar til holdningen: " er du dum nok til å gjøre A fortjener du uheldig følge B, fordi har du ikke lært deg en ting jeg ikke kan så er du dum og jeg har ingen sympati til overs for deg". Så, stakkars bestefar og alle dumme mennesker der ute. De har ihvertfall min sympati. Og artikkel sier det ikke blir kryptert. Kanskje du har rett. Heh.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Lar være å roote eller jailbreake mobiler og nettbrett. De som gjør det eksponerer seg jo for slikt. Og man har jo backup av alt om man gjør factory resett . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg