Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Passer bra ettersom jeg ikke har prøvd noen av Uncharted spillene enda. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Knall! Blir fint å få denne serien med betre gameplay og ekstra oppussa snadder. Kjem sånn ca litt for mange gode spill til at eg greier å halde tritt, men dette må eg bare ha. Nesten så eg vurderer å kjøre gjennom spilla på PS3 ein siste gang. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Uncharted spilla har for meg null replay value. Med så dårlig skytemekanisme i denne serien så skipper jeg denne. Hele skyte/cover er jo bare en dårlig kopi av noe som faktisk funker i andre spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Synes det funker bra jeg, er ikke noe bedre/dårligere enn i feks Gears-spillene. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Er bekreftet at online delen ikke vil komme med i denne pakken, noe som for min del er helt greit. Aldri spilt disse spillene for den biten uansett. Har såvidt testet det men fant det ikke underholdende i hele tatt. http://blog.us.playstation.com/2015/06/04/uncharted-the-nathan-drake-collection-out-october-9th-on-ps4/#comment-1091276 Endret 5. juni 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg skulle gjerne hatt RDR i en skikkelig remake-oppussing til PS4. Det hadde blitt kjøpt på flekken. RDR på PS4 med 1080p, 60fps, bedre teksturer, forbedringer generelt. Gjerne. Hvorfor ikke heller håpe på oppfølgeren ? Hvorfor ikke håpe på begge deler? Ellers synes jeg HD-remakes er fint i moderat mengde. Det er utrolig kult å kunne spille gjennom Uncharted-spillene på ny, og i ny grafisk drakt attpåtil, men bare så lenge de ikke går på bekostning av nye spill. Remakes bør være et supplement for de av oss som ønsker å spille klassikere uten å måtte finne frem eller kjøpe eldre konsoller, ikke et selskaps nye hovedfokus kun for å tjene seg fete på produkter de tjente seg fete på flere år tidligere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er bekreftet at online delen ikke vil komme med i denne pakken, noe som for min del er helt greit. Aldri spilt disse spillene for den biten uansett. Har såvidt testet det men fant det ikke underholdende i hele tatt. http://blog.us.playstation.com/2015/06/04/uncharted-the-nathan-drake-collection-out-october-9th-on-ps4/#comment-1091276 Egentlig synd, hadde samme førsteinntrykket som deg, men når jeg satt meg inn i multiplayeren sammen med bruttern over splitscreen ble jeg forelsket. Bedre enn campaign. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er bekreftet at online delen ikke vil komme med i denne pakken, noe som for min del er helt greit. Aldri spilt disse spillene for den biten uansett. Har såvidt testet det men fant det ikke underholdende i hele tatt. http://blog.us.playstation.com/2015/06/04/uncharted-the-nathan-drake-collection-out-october-9th-on-ps4/#comment-1091276 Egentlig synd, hadde samme førsteinntrykket som deg, men når jeg satt meg inn i multiplayeren sammen med bruttern over splitscreen ble jeg forelsket. Bedre enn campaign. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Fuckings diskusjon.no og mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå