Ovidia2 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 In a dream Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dus, mystisk helhet over bildet, nesten som en gjenganger beveger seg bortover i gangen. Sett med slike øyne passer V2 i s/h best. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Dus, mystisk helhet over bildet, nesten som en gjenganger beveger seg bortover i gangen. Sett med slike øyne passer V2 i s/h best. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for din tilbakemelding Ragnar! !Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Nei, her synes jeg fargeversjonen var best! Veldig drømmende og mystisk bilde! Meget bra Tove! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette var virkelig flott:-) Fint drømmende utrykk med høy nostalgisk og litt "Britisk" utrykk. Fargetonen minner meg om et gammelt hus, noe som det sannsynligvis også er... Ser for meg hun står i det tomme rommet og slår ut kjolen, mens hun sakte utfører den dansen hun aldri fikk....... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Må si at jeg falt for fargeversjonen denne gang. Hadde du separert sort/hvitt tonene til et mer hardere uttrykk, så hadde jeg kanskje landet på sort/hvitt versjonen - men helt klart en smakssak. Delikat presentert Tove. Det slørete drømmeaktige uttrykket sitter som det skal - og jeg dras inn i bildet! mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ser du har brukt en tilsvarende setting som på rooikko møblementet her. Med denne sløringa tror jeg det må bli svarthvit'n. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg