Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er greia pluteslig svarer hun ikke?

Anbefalte innlegg

Snakka med en jente via fb i 5 dager nå, vi sendte mye snap og hun pleide å svare ganske fort. Hun skrev til og med: hvor ble av deg skriv noe en av de dagene. Men i går så sendte jeg Hej, hun har ikke sett meldingen vært pålogget flere ganger og ignorert mine snap.. Hva er greia pluteslig ?

Anonymous poster hash: d18ae...8f4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt typisk jente-oppførsel. Mest sannsynlig mistet interessen for deg. Move on og finn deg ny.

ELLER, så skjer det iblant at folk er opptatte med sitt og glemmer andre. Kan godt prøve en siste gang å få kontakt, men virker som all håp er ute uansett.

Så nå har du egentlig to valg, å enten avslutte det på en stille måte og ikke gjøre noe, eller konfrontere henne og kreve forklaring. Sistnevnte pleier å sette dype spor for evt. fremtidig kontakt da. I fleste tilfeller er det mer naturlig å la ting dø ut og heller prøve igjen senere. Da kan man i det minste skylde på en travel hverdag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt typisk jente-oppførsel. Mest sannsynlig mistet interessen for deg. Move on og finn deg ny.

ELLER, så skjer det iblant at folk er opptatte med sitt og glemmer andre. Kan godt prøve en siste gang å få kontakt, men virker som all håp er ute uansett.

Så nå har du egentlig to valg, å enten avslutte det på en stille måte og ikke gjøre noe, eller konfrontere henne og kreve forklaring. Sistnevnte pleier å sette dype spor for evt. fremtidig kontakt da. I fleste tilfeller er det mer naturlig å la ting dø ut og heller prøve igjen senere. Da kan man i det minste skylde på en travel hverdag.

jeg sendte en snap der jeg skrev: hvorfor svarer du ikke? Hvis hun ikke svarer nå tror jeg ikke det er vits å spørre på fb også?

Lenke til kommentar

"hvorfor svarer du ikke?"

needy, usikker, lite sexy osv.....

Når man har en jente på gli så må man utvikle situasjonen, du kan ikke forvente at hyppig teksting og snapping kan pågå i særlig mer enn 5 dager før det bør utvikle seg til å bli mer og mer interessant og gå mot å møtes osv.... høres ut som du har vært for treig og hun har mista interessen fordi du ikke fremstår som selvsikker og handlekraftig med damer osv.... 

siste mulighet du har er kanskje å skrive:

"sur du"

bare for å fremprovosere en samtale, ingenting jeg hater mer enn å få det når jeg er treig til å svare folk.... så avfeier du det som tull på en litt clever måte når hun svarer. Men om du kommer videre er lite sannsynlig... hun synes sannsynligvis det bare var gøy å snappe med deg... folk snapper, ikke legg så mye i det neste gang....

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man har en jente på gli så må man utvikle situasjonen, du kan ikke forvente at hyppig teksting og snapping kan pågå i særlig mer enn 5 dager før det bør utvikle seg til å bli mer og mer interessant og gå mot å møtes osv.... høres ut som du har vært for treig og hun har mista interessen fordi du ikke fremstår som selvsikker og handlekraftig med damer osv....

. Greia er at vi er fra samme land. Hun bor i Sverige. Tenkte å møte hun snart i juni. Hun sa til og med kanskje. Vi hadde ennå snakket så mye da. Men sånne ting tar litt tid til hun føler seg veldig trygg. Men i går sendte jeg snap og hun lo og syns jeg var søt og alt det. Plutselig helt stille.. Kanskje hun har bare hatt en dårlig dag. Men jeg tenkte liksom hva er greia med det? Når alt virka til å gå bra. Tenkte kanskje hun fant ut noe om meg eller noe. Hun begynte til å ende meldingene med smile og sånt. Aner ikke. Hvorfor står det hun er aktiv og den fb greia er grå? Ikke blå?

Lenke til kommentar

. Greia er at vi er fra samme land. Hun bor i Sverige. Tenkte å møte hun snart i juni. Hun sa til og med kanskje. Vi hadde ennå snakket så mye da. Men sånne ting tar litt tid til hun føler seg veldig trygg. Men i går sendte jeg snap og hun lo og syns jeg var søt og alt det. Plutselig helt stille.. Kanskje hun har bare hatt en dårlig dag. Men jeg tenkte liksom hva er greia med det? Når alt virka til å gå bra. Tenkte kanskje hun fant ut noe om meg eller noe. Hun begynte til å ende meldingene med smile og sånt. Aner ikke. Hvorfor står det hun er aktiv og den fb greia er grå? Ikke blå?

"kanskje" betyr "nei"

"Søt" betyr "jeg tenker ikke på deg når jeg tar på meg selv"

spør du meg ser jeg ei jente som ikke er særlig gira her.... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

"kanskje" betyr "nei"

spør du meg ser jeg ei jente som ikke er særlig gira her....

hahah hvorfor skulle hun være gira? Vi bor langt fra hverandre. Hun tenker kanskje jeg snakker med andre jenter og sånt. Hun er sikkert bare redd. Men samtidig tenker jeg kanskje hun vil ikke forte seg. Fordi hos oss er det sånn når du først møter jenta og det går bra, da blir det seriøst.

Lenke til kommentar

snipp

snapp

snute
hahah hvorfor skulle hun være gira? Vi bor langt fra hverandre. Hun tenker kanskje jeg snakker med andre jenter og sånt. Hun er sikkert bare redd. Men samtidig tenker jeg kanskje hun vil ikke forte seg. Fordi hos oss er det sånn når du først møter jenta og det går bra, da blir det seriøst.

kan godt være, vet ikke hvilket land dere er fra jeg... fremmede kulturer og skikker er ikke alltid like enkelt å finne ut av. Lykke til kompis

Lenke til kommentar

snipp

snapp

snute

hun svarte nå på fb. Virker alt ok, kanskje jeg burde passe på ikke å skremme henne bort. Fordi hun svarer kort nå. Spurte hvorfor hun ikke svarte på snap: hun sa bare: . Bare fordi liksom ikke med fordi. Men jenter as.

Lenke til kommentar

Henrik2k: Jeg må bare spørre... Har du mye erfaring med jenter, eller er vi virkelig så transparente? :ohmy:

Sjeldent jeg ser deg bomme på hva vi jenter egentlig mener når vi sier ting.

"Vi jenter". Hadde ikke kriblet nedentil for min del om han skrev "sur du" etter noen dager uten kontakt. Det virker mer needy. Hun er enten veldig opptatt eller så har hun mistet interessen. Da bør du la være å sende flere meldinger og vente til hun skriver til deg. Endret av Ssnerk
Lenke til kommentar

"Vi jenter". Hadde ikke kriblet nedentil for min del om han skrev "sur du" etter noen dager uten kontakt. Det virker mer needy. Hun er enten veldig opptatt eller så har hun mistet interessen. Da bør du la være å sende flere meldinger og vente til hun skriver til deg.

Er helt enig, men enten har du sitert feil, eller så har du misforstått det jeg mente å si. :p

Jeg siktet til denne delen av det Henrik skrev:

"kanskje" betyr "nei"

Jeg påstår ikke at det kribler nedentil med det TS har skrevet til nevnte jente, og ja, det er kanskje selvsagt at "kanskje" som regel betyr "nei". Jeg visste bare ikke at jenter var gjennomskuelige.

Synes det er kult at Henrik leser jenter så godt.

Lenke til kommentar

Henrik2k: Jeg må bare spørre... Har du mye erfaring med jenter, eller er vi virkelig så transparente?  :ohmy:

Sjeldent jeg ser deg bomme på hva vi jenter egentlig mener når vi sier ting. 

Jenter er nå jenter, jeg er ingen ekspert men jeg blir ikke overrasket av en jenter hvis du skjønner. Man skjønner raskt hvor dem står :)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Jeg påstår ikke at det kribler nedentil med det TS har skrevet til nevnte jente, og ja, det er kanskje selvsagt at "kanskje" som regel betyr "nei". Jeg visste bare ikke at jenter var gjennomskuelige.

Synes det er kult at Henrik leser jenter så godt.

Ikke for å pisse på Henrik sin jentecred, men akkurat det tegnet lærer man da allerede i barnehagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...