Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Pelikan med hue mellom skuldra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Sånn bruker jeg også gjøre..deilig! Rart du ikke klonet vekk gresstustene uti vannet.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Sånn bruker jeg også gjøre..deilig! Rart du ikke klonet vekk gresstustene uti vannet.. Joda, kunne vel gjort det. men siden det er et naturbilde så hører de vel med da de var der. Ikke min regel, men vet jo at en del også mener det er en uting å klone bort ting i bildet som befant seg der og da. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Herlig morgenbilde av en søvnig pelikan, som har hele øya for seg selv. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Funka jo bra med midtstilling her, sikkert pga av øya, som du selv sier. Fint med speilinga i vatnet som liver opp bildet. Som alle bilder her bør det nytes i fullstørrelse. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Bedre å hue mellom skuldra enn hue under armen da.. Dekorativt bilde og motiv! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Det er en egen ro over bildet, og jeg jeg mistenker at du har unnlatt, eller i liten grad lysnet det mørke i fjærdrakten for å understreke nettopp dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Det er en egen ro over bildet, og jeg jeg mistenker at du har unnlatt, eller i liten grad lysnet det mørke i fjærdrakten for å understreke nettopp dette. Vennlig hilsen Ragnar Kjenner jeg meg sjøl rett så har jeg nok heller dempa lyset og kanskje økt kontrast for å få fram detaljene. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 En avslappet øyboer , vokter sitt lille territorium . Fin komposisjon og med fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg