TrengerhjelpNÅ! Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Heisann! i morgen skal jeg ha en muntlig eksamen i matte, og temaet er ny garasje! Jeg trenger hjelp med hvordan jeg kan utnytte denne oppgaven på best mulig måte, og hvordan jeg kan løse denne oppgaven Håper på mange gode svar og løsninger!! Dette står i oppgaven: Ein garasje er kjekt å ha! Skal den vera enkel, dobbel, eller med leilighet? Det er mykje matematikk i eit slikt prosjekt, både i planleggings- og byggefasen. Lag ein presentasjon på inntil 10 minuttar med utgangspunkt i dette temaet. Presentasjonsforma er valfri. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Du kan trekke inn målestokk med skisse over garasjen, hva er målestokken mellom skissen og hvordan garasjen skal bli i virkeligheten? Sannsynlighet, f.eks at du trekker et tilfeldig verktøy opp fra verktøyskissen som du skal henge på veggen, hva er sannsynligheten for at du trekker en hammer etter at du har trekt en tang? Likninger hvis du skal innstallere strøm i garasjen, osv. Bare eksempler, men det er lurt å trekke inn så mange regnemåter som mulig når du har muntligeksamen i matte og bruk kreativiteten din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå