Lisbeth Grendal Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ja, her kan man jo bare bli misunnelig. Knallbilde. Mvh Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 En forskjell på et bilde av småfugl med utstrakt vingedrakt og en stor rovfugl i samme positur er at rovfuglen kan du betrakte live i en slik posisjon, mens småfugler må betraktes via et bilde med svært høy lukkertid. Uansett er det det flott å se dine bilder av de små. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jonny johansen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 En forskjell på et bilde av småfugl med utstrakt vingedrakt og en stor rovfugl i samme positur er at rovfuglen kan du betrakte live i en slik posisjon, mens småfugler må betraktes via et bilde med svært høy lukkertid. Uansett er det det flott å se dine bilder av de små. Vennlig hilsen Ragnar Det er rett som du skriver. Jeg er litt treg og har brukt laaaaaang tid med mye prøving og feiling for å få det til men det løsner mer og mer. Nå gjelder det bare å finne mest mulig forskjellige av de små sånn at samlingen av bilder av dem blir stor. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette er bare fantastisk. Kårer det til "mitt" dagens bilde. 1 Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Knallbra! (Får nesten inntrykk av at bildene att med D7100 er vel så bra som D4S?) Lenke til kommentar
Jonny johansen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Knallbra! (Får nesten inntrykk av at bildene att med D7100 er vel så bra som D4S?) Ja nå har jeg testa dem om hver andre og er du heldig og treffer blink med D7100 så blir det bra.D7100 er et superbra kamera som altid er med. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dirigenten, flott fanget M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg