fjarle Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Juni byr på mange nye og spennende telefonmodeller i butikkene.GUIDE: Her er sommermobilene Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) ZTE Blade S6 må vel være den verste iPhone 6 ripoffen jeg har sett. De som vil ha iphone, men med begrenset budsjett kan jo kjøpe denne og slenge inn en iOS Launcher Endret 4. juni 2015 av fflex Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Ingen Huawei p8 max? Ikke i informasjonen vi så langt har fått fra Huawei, men jeg kan dobbeltsjekke og komme tilbake med svar i tråden om vi får det (Edith) Vi har fått svar fra Huawei, som sier at P8 Max ikke er aktuell for Norge. Det er Mate 7 de satser på i den størrelsesklassen her til lands. Endret 4. juni 2015 av fjarle Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ingen Huawei p8 max? Ikke i informasjonen vi så langt har fått fra Huawei, men jeg kan dobbeltsjekke og komme tilbake med svar i tråden om vi får det (Edith) Vi har fått svar fra Huawei, som sier at P8 Max ikke er aktuell for Norge. Det er Mate 7 de satser på i den størrelsesklassen her til lands. Takk for svar og at du dobbelt sjekket. Skuffende av Huawei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg