Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ripley's, et skråblikk på verden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Artig kameravinkling , her må vi ha hodet på snei . Ser de har utstilt de beste kundene (spis så mye du orker). Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Artig kameravinkling , her må vi ha hodet på snei . Ser de har utstilt de beste kundene (spis så mye du orker). Mvh Alec Hahaha! Du sier noe der! Du ser tjukkasen til venstre, verdens tyngste mann, ved siden av ham står en stor vekt/plattform der du kan plassere folk oppå til du kommer opp i samme vekt. For å se hvor mange av venner/familie det går på en person. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Tviler på den oppe i venstre hjørne lar seg stoppe av den spinkle inngjerdinga hvis monsteret virkelig vil ut. Ikke sikker, men kanskje ble bildet litt mer spenstig med kamera på halv tolv. Detaljer og farger er det hvertfall ingenting å si på. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Artig vri på dette bilde fra et artig sted. Mye å se på her! Bør ses i fullstørrelse. Liker.... 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Flott Helene tenkte det var ditt bilde! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Tviler på den oppe i venstre hjørne lar seg stoppe av den spinkle inngjerdinga hvis monsteret virkelig vil ut. Ikke sikker, men kanskje ble bildet litt mer spenstig med kamera på halv tolv. Detaljer og farger er det hvertfall ingenting å si på. Roar Han er da ikke et monster! Bare tjukk! Men inngjerdinga var i spinkleste laget, mer ment at folk ikke skulle bryte seg inn enn ut tenker jeg. Hva synes du om dama til høyre da? liker du dem litt fyldige? Artig sted dette her. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Artig vri på dette bilde fra et artig sted. Mye å se på her! Bør ses i fullstørrelse. Liker.... Hei Fredrik! Helt utrulig mye rare detaljer å se på her, nå tenker jeg ikke på dette bildet, men på hele huset. Sjuke greier. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Flott Helene tenkte det var ditt bilde! Hilsen Tove Huff, begynner jeg å bli forutsigbar nå!? Det må jeg gjøre noe med...i morgen må det bli noe heeeeelt annet! Tusen takk for hyggelig kommentar Tove! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Her passer det utmerket med skråblikk. God komp og utsnitt, hvilket er en av dine sterke sider ved fotografering synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Her passer det utmerket med skråblikk. God komp og utsnitt, hvilket er en av dine sterke sider ved fotografering synes jeg.Vennlig hilsen Ragnar[/quote Tuuusen takk for så vennlige ord Ragnar!! Blir vel forhåpentlig bedre på det tekniske også etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 ...før du ramla.... Artig og flott dokumentert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 ...før du ramla.... Artig og flott dokumentert. Ramla du! Pfjuff! Stødig som fjell jeg! Takk for at du tok en tur innom og tittet på bildet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg